בנות מצווה

שדרוג הסטיילינג לבת מצווה

סטיילינג הוא אחד הדברים האהובים עלינו! גם כשאנחנו מעצבות את השמלות שלנו בסטודיו נועה, אנחנו חושבות קודם כל על הלוק הכללי. עם אילו נעליים יהיה נכון ללבוש את השמלת? להוסיף תכשיטים? ואולי  ללכת על מראה נקי יותר? סטיילינג נכון לשמלת בת מצווה דורש מעט מחשבה לפני האירוע. אנחנו כאן כדי להתרגש יחד, ולעזור לך לבחור את האקססוריז המושלמים עבורך לקראת האירוע שלך.

STYLING

,אצלינו בסטודיו נועה השלב הראשון הוא כמובן עיצוב השמלות. את כל השמלות שלנו נועה וצוות העיצוב מעצבים בסטודיו באהבה ובתשוקה. העיצוב נובע מתוך מחשבה על הערב המיוחד של הנערה, על ייחודיות, נוחות ואיכות. לאחר שהשמלות תפורות, רקומות ומגוהצות  הן מגיעות לחנות, תלויות ומאורגנות אחת ליד השניה. שמלות ארוכות, קצרות, נוצצות ופשוטות, לבנות וצבעוניות. אז איך בוחרים??

להכניס קצת צבע, ולהקליל את המראה של שמלת בת מצווה שבחרתן

רעיון שאנחנו מאד אוהבות, הוא להתאים לשמלת בת המצווה זר פרחים יפה, שיכול לתת קצת צבע וחיים ללוק הכללי. כיום, רוב הילדות שחוגגות בת מצווה רוצות ללבוש שמלה בצבע לבן. לכן, חשוב להכניס קצת “פאן” למראה הכללי, ולזכור שאתן עדין ילדות, ויש כמה שנים טובות עד שתלבשו את שמלת החתונה שלכן 🙂
זרי פרחים הם רעיון מצוין שמשדרג את הלוק. כמובן שניתן להשקיע בזר מפרחים אמיתיים, או לבחור זר מפרחים סינטטים שדורש פחות השקעה.

סטיילנג לבת מצווה בתוספת של תכשיטים עדינים

בנוסף, התאמת תכשיטים היא גם אופציה נהדרת.אם מתחשק לך לשדרג את המראה, תוכלי לבחור לך צ’וקר יהלומים או צמיד מנצנץ. צריך לשים לב שהתכשיטים מלווים את השמלה ולא “מתנגשים” איתה. חשוב לשמור על מראה ילדי ועדין לחגיגת בת המצווה. לשמלה פשוטה יותר ונקיה היינו מוסיפות תכשיט עם יותר נוכחות, לעומת זאת, אם השמלה משדרת משהו יותר גלאמי ומנצנץ, היינו מוותרות על תכשיטים או הולכים על שרשרת עדינה.

תמיד טוב להתחיל מהפנטזיה. על איזו שמלת בת מצווה חלמת? איך היית רוצה להראות בערב המיוחד שלך?

ישנן ילדות שתתאים להן יותר שמלת קולר ארוכה, ישנן ילדות שיעדיפו דווקא שמלה קצרה לבת מצווה שלהן, שמלת בת מצווה עם תחרה, גב חשוף, חצאית נפוחה, ועוד המון אופציות נהדרות… רק צריך לבחור.

צוות המוכרות שלנו מדהים, בנות עם אהבה גדולה לאופנה, והמון סטייל, שיתנו לכן טיפים לסטיילינג נכון לשמלת בת מצווה שתבחרי. תוכלי להעזר בהן בכל מחשבה ודילמה שיהיו לך בתהליך. לאחר שבחרת את השמלה האהובה עליך תוכלי להתאים לשמלה נעליים לבת מצווה: סנדלים, נעלי בובה, מגפונים, והלוק האהוב עלינו – סניקרס בצבע כסף או שמנת!

חשוב מאד לזכור, ישנה משמעות אדירה למקום בו בחרת לחגוג את האירוע שלך. לאירוע בת מצווה שמתקיים בשעות הערב, ולאירוע שמתקיים בשעות הצהריים ניתן ואפילו חשוב לעשות סטיילינג שונה לגמרי. גם לאירוע משפחתי ומסיבת כיתה ישנם לוקים שונים לבת מצווה שניתן להתאים.

כמובן, הכל תלוי בך, נסיכות בת המצווה, בהעדפות האישיות של כל ילדה, וגם לאמא מותר לתת את דעתה 🙂