שאלות על רכישה ותשלומים

:ברוכה הבאה ! ישנן 3 אופציות העומדות לפנייך:

SIGN UP –'פתיחת חשבון'- הרשמה ראשונה לאתר – ישנו כפתור הצטרפות בצורת איש בצד ימין למעלה באתר. הרשמה עם מייל, סיסמא ופרטיים אישיים, אלו ישמשו אותך בקניות הבאות.
LOG IN – 'כניסה' – אם כבר נרשמת בעבר, יש להזין מייל וסיסמא בכפתור האיש שלמעלה ותועברי לחשבון האישי שלך עם כל הפרטים שהזנת במועד ההרשמה הראשוני וכמובן כל הפריטים ששמרת ב-WISHLIST .
GUEST – הרשמה מהירה לצורך השלמת הרכישה, ללא שמירת הפרטים באתר.

גלשי בין הפריטים באתר באמצעות הקטגוריות השונות, או חפשי את הפריטים האהובים עליך באמצעות מנוע החיפוש באתר.
בכל פריט, יש לבחור את המידה המבוקשת לך, ואת הצבע במידה וקיימת אופציה, ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלך באמצעות הכפתור "הוסיפי לסל".

מצאת פריטים נוספים שתרצי לרכוש, הוסיפי גם אותם לסל הקניות שלך. לא רוצה לקנות הכל בבת אחת? הוסיפי את הפריטים הנחשקים לרשימת המועדפים שלך. תוכלי להוסיף את הפריטים לסל הקניות במועד מאוחר יותר.

אם את מוכנה וערוכה לביצוע הקנייה, לחצי על סל הקניות שבראש הדף. כאן יש לך הזדמנות אחרונה לבדוק מה הזמנת, אם המידה ו/או הצבע נכונים ותוכלי לשנות את כמות היחידות שתרצי להזמין מכל פריט >> מכאן תעברי לקופה.

בדף הקופה, עלייך למלא פרטים למשלוח, שיטת משלוח, להזין קוד קופון או קוד גיפט קארד במידה ויש, ולבסוף את אמצעי התשלום. במידה והינך לקוחת VIP …

כעת תקבלי למייל אישור הזמנה. כל מה שנותר לאחל לך- תתחדשי!

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי, והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה עוברת ותהליך הרכישה הושלם.

ברכישה בכרטיס אשראי ניתן לחלק את התשלום לעד 3 תשלומים ללא ריבית. לפני סיום תהליך הרכישה, וודאו שאכן סימנתם את מספר התשלומים הרצוי. לאחר אישור והשלמת ההזמנה לא ניתן לשנות את מספר התשלומים.

כמובן שהאתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן והוא עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. אם מופיעה הודעת שגיאת אבטחה אצלך בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדך או  לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך.

כמובן! מוזמנת ליצור קשר עם הצוות המדהים שלנו להשלמת הרכישה דרך הטלפון, במספר:03-5171616 (התחנה,ת"א) , 09-9551762 (רשפון) – ימים א'-ה' 11:00-19:00

במידה והזמנתך הושלמה כנדרש, יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. בנוסף, עם אישור הרכישה, תקבלי מייל המעיד על סיום תהליך הרכישה והצלחתו. אנו ממליצות לעבור על הטופס, ולוודא שמספר הנייד תקין והכתובת למשלוח או הסניף למשלוח מעודכנים (במידה ואחד הפרטים אינו מעודכן, אנא השיבו למייל אישור ההזמנה שנשלח אליכן וכתבו לנו אילו פרטים יש לעדכן ואנו נדאג לשנותם במהרה. שימו לב – שינויים במוצרים שנרכשו יתאפשרו רק אם הזמנתך טרם עברה לטיפול במחסנים שלנו).

אם המייל הנ"ל או מספר אישור להזמנה לא התקבלו בסוף התהליך, משמע שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. יש לחזור ולהשלים את הרכישה. חשוב לדעת- החיוב על הרכישה מתבצע רק לאחר סיום מוצלח של הרכישה, כל עוד היא לא הסתיימה כהלכה, החיוב לא יתבצע בחשבונכם. אם נתקלתם בבעיה או כל אי הבנה שאינכם מצליחים להתגבר עליהם, אנא פנו אלינו בעמוד יצירת הקשר והשאירו מספר נייד ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם להשלמת הרכישה יחדיו.

כדי לעזור לך בבחירת המידה, בכל עמוד פריט המצולם על דוגמנית מצורף במידע הנוסף המידות שלובשת הדוגמנית במקביל לגובה שלה. בנוסף, לנוחיותך, מצורף בכל פריט טבלת מידות ובאמצעות מדידה פשוטה תוכלי למצוא את המידה הנכונה לך בסטודיו שלנו. את טבלת המידות תמצאי בתוך כל עמוד פריט.

אל חשש, אם למרות זאת הזמנת מידה שלא מתאימה לך תוכלי להחליף את הפריט, ונישלח אליך פריט במידה אחרת. שימי לב, ישנם פריטים קטנים או גדולים באופן יחסי, וב'תיאור הפריט' המצלנו לקחת מידה יותר או פחות, לפי הניסיון שלנו.

קוד קופון הוא מספר הנשלח מעת לעת כהטבה ללקוחות סטודיו נועה למימוש באתר. במידה וקיבלתן קוד קופון תוכלו להקלידו בעת ההזמנה באתר ולקבל תמורתו הנחה בקנייה באתר, או את ההטבה המצויינת.

שאלות על משלוחים

דואר רשום – חינם (עד 10 ימי עסקים)

שליח עד הבית (2-5 ימי עסקים) – 30 ₪ / חינם בקניה מעל 599 ₪

איסוף עצמי מחנויות סטודיו נועה – חינם!

המשלוח שלך אמור להגיע לסניף הנבחר 1-3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (שימו לב- יום ההזמנה  אינו נחשב ליום עסקים). רשימת הסניפים מהם ניתן לאסוף חבילות מופיעה בתהליך הרכישה עצמו. כאשר החבילה מגיעה לסניף הם יוצרים קשר טלפוני לעדכון הלקוח. אין לגשת לסניף לאיסוף החבילה, טרם קבלת העדכון הטלפוני מהסניף המאשר הימצאותה.

במקרה של החלפה / החזרת פריט, תוכלי לשלוח אלינו את המשלוח באיזו דרך שנוחה לך, או להשתמש בשרות שלנו בעלות של 25 ש"ח.

במידה ותרצי להחזיר או להחליף את המוצר באמצעות שליח, שלחי לנו מייל לכתובת istudionoa@gmail.com. במייל צייני את: שמך
מספר הזמנה
מספר טלפון
אילו פריטים תרצי להחליף או להחזיר, ומה הסיבה.
במידה ותרצי להחליף פריט, אנא צייני לאיזה פריט תרצי להחליף.

אנו נדאג להשיב במייל חוזר בתוך 2 ימי עסקים.

שימי לב שניתן להחליף את מוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.

אנו נתאם עבורך שליח שיגיע לאסוף ממך את הפריט ולהגיע עם הפריט החלופי, במידה וציינת פריט חלופי במייל ששלחת לנו.

במעמד הקבלה של הפריט החדש, תתבקשי למסור את המוצר המוחלף לשליח (אנא וודאי כי המוצר נמסר עם התווית המקורית, בהתאם לתנאים מעלה, ובצירוף העתק חשבונית קבלה).

זיכוי כספי על סכום הפריטים אותם רכשת וברצונך להחזיר, יבוצע לכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה בתוך 14 ימי עסקים ממועד ההחזרה. בסוף תהליך הזיכוי תקבלי אישור למייל על השלמת התהליך.

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח/ איסוף החבילה אם מדובר בפריט שנקנה מהקולקציה חדשה, או תוך 7 ימי עסקים אם מדובר בפריט שנקנה בסייל. זאת בהנחה שלא נעשה שימוש במוצר והוא יוחזר עם תווית מחוברת והקופסא המקורית שלו.

יש לכתוב לנו מייל לכתובת info@studionoa.co.il עם פרטי הבקשה ופרטי ההזמנה המלאים, ואנו נחזור אליך עם תשובה מסודרת תוך 2 ימי עסקים במייל. אם תרצי לבצע החזרה באמצעות חברת המשלוחים שלנו, בעלות של 25 ש"ח אנו נזמין שליח שיבוא לאסוף ממך את המוצר, לפי פרטי המשלוח שמופיעים במערכת, והוא צפוי לתאם איתכם את האיסוף תוך 5 ימי עסקים.

זיכוי על המוצר המוחזר מתבצע כשבועיים ממועד ההחזרה. ניתן לקבל זיכוי לאתר לרכישה הבאה או זיכוי כספי לאמצעי התשלום איתו שולמה העסקה – לבחירתך. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל שהוא הושלם.

אנו משתדלות מאד שכל המשלוחים יצאו מאיתנו כשהבגדים מושלמים, והמשלוח מוכן בצורה הטובה ביותר למשלוח.

במידה ועשינו טעות, או שפריט מסויים הגיע פגום, כמובן שנקח את האחריות על התקלה, ונשלח שליח על חשבוננו לאסוף ממך את הפריט הפגום, ולהחליפו בפריט חדש.

קודם כל שלחי לנו מייל לכתובת istudionoa@gmail.com. במייל צייני את: שמך, מספר הזמנה, מספר טלפון, ומה הבעיה במשלוח (רצוי בלווי תמונה אם מתאפשר לך).

נשיב למייל שלך עד 2 ימי עסקים, ונפתור את התקלה בהקדם.

הלקוחות שלנו מאוד חשובות לנו ואנו עושות מאמצים אדירים לטפל ולתקן כל ולכן חשוב לנו לבחון כל מקרה לגופו וההחלטה על המשך טיפול בפנייה מתקבלת לאחר בחינת המקרה בסטודיו שלנו.

מדיניות המותג קובעת כי למוצרים שנרכשו בחנויות או באתר ישנה אחריות עד שנתיים מיום הקנייה. במקרים בהם מדובר בפגם שנוצר ע"י שימוש לא בהתאם להוראות הטיפול בפריט או במקרה של בלאי סביר של שימוש בפריט לא תינתן אחריות על הפגם.

ניתן לפנות אלינו במייל עם כל הפרטים הרלוונטים – תיאור הפגם בליווי תמונה, יחד עם פרטי ההזמנה המקורית ואנו נחזור אליכם עם תשובה בנושא תוך 2 ימי עסקים. כמו כן, ניתן לגשת לכל אחד מהסניפים שלנו עם המוצר, אישור ההזמנה מהמייל או אמצעי התשלום איתו שולמה העסקה והמוצר יבחן על ידי מנהל החנות או ישלח לסטודיו לבדיקה.

Get answers to all your questions you might have

לא מוצאת תשובה לשאלה שלך? יש לך שאלה נוספת שלא מופיעה כאן?
אנא צרי איתנו קשר, ונחזור אלייך בהקדם האפשרי עם מענה

ימים ראשון עד חמישי 10:00-17:00

SEND US A MESSAGE


צרי איתנו קשר

09-9551762

32 Maskit st
Hertzlia
Israel

תוכלי ליצור איתנו קשר גם דרך הרשתות החברתיות, או בכל דרך שתהיה נוחה לך. אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק ללקוחות שלנו את השירות האישי והטוב ביותר.