מדיניות אספקה ומשלוחים ברכישה באתר STUDIONOA

הפריטים אותן רכשת יגיעו אליך ארוזים, באחת הדרכים הבאות לפי בחירתך:

  • שליח עד הבית (3-10 ימי עסקים) – 30 ₪ / חינם בקניה מעל 499 ₪
  • איסוף עצמי ללא עלות מחנויות סטודיו נועה (עד 3 ימי עסקים)

*במידה ואת מעוניינת במשלוח בינלאומי, אנא צרי אתנו קשר במייל info@studionoa.co.il
ואנו מבטיחות לעשות כל מאמץ כדי לשלוח אלייך את הפריטים האהובים עלייך!

החזרות והחלפות

אנחנו בטוחות שתאהבי מאד את הפריטים שבחרת! המידה לא טובה? בכל זאת התחרטת? אין בעיה, אנא קראי מדיניות זו ופעלי בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתך במהירות ויעילות.

סטודיו נועה מאפשרת החלפה או החזרה של פריטים שלא נלבשו (למעט הלבשה תחתונה) נמצאים עם התוויות המקוריות ולא נעשה בהם כל שימוש, תוך 21 יום ממועד קבלת המשלוח או איסוף המשלוח מהחנות. במידה ומדובר בפריט בהנחה, ניתן לבצע החזרה עד חמישה ימים מיום קבלת המשלוח, ועד 5 ימים לשימוש בשליח מטעמנו / החזרה עצמאית לחנויות בלבד.
במסגרת מדיניות זו, במידה וישנה חריגה בזמנים, סטודיו נועה תאפשר החלפת פריט או קבלת זיכוי למימוש באתר או בחנויות סטודיו נועה בלבד באישורנו הבלעדי.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, החזר כספי מלא יינתן תוך 48 שעות, בהחזרה של עד 21 ימים ממועד קבלת המשלוח (5 ימים על פריטים בסייל).

משלוחים

משלוח חינם בקניה מעל 499 / משלוח בעלות של 30 ₪ בקניה בסכום נמוך יותר.

זמן הגעת המשלוח הינו עד 3-10 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה

חברת השילוח פועלת ברחבי ישראל בין השעות 18:00- 8:00 אנו ממליצים לציין את כתובת המשלוח בה תהיי זמינה בשעות אלו.

השליחות מתבצעת תוך תיאום טלפוני את מועד ההגעה, חשוב לוודא שמספר הטלפון אותו מסרת נכון.

משלוח שנבחר לאיסוף עצמי יגיע לחנות אותה בחרת עד 3 ימי עסקים מיום אחרי ההזמנה. אל תגיעי לחנות טרם יצרו עימך קשר לעדכון הימצאות החבילה.

בעת הגעת החבילה לחנות אנו נשלח אליך הודעת עדכון.

רשפון: רח’ הפרחים 18. 09-9551762 |  א-ה 10:00-19:00 יום ו’ 10:00-14:30
תל אביב: רח’ שבזי 47, נווה צדק. 03-7434455 |  א-ה 10:30-19:00 יום ו’ 10:30-15:30
הרצליה (סטודיו): רח’ משכית 32. 09-9580532 |  א-ה 09:00-16:00

בימים אלה ‘סטודיו נועה’ לא עובדות עם דואר ישראל.

יום עסקים הינו כל יום, למעט – יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים (ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.

יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

החזרות והחלפות

ניתן להחליף או להחזיר כל מוצר שנרכש באתר בכל אחת משלושת חנויות המותג, עם הצגת חשבונית הקבלה שהגיעה עם החבילה ובהתאם לתנאים המפורטים למעלה.
על מנת לקבל זיכוי לאשראי, יש להגיע לחנות עם כרטיס האשראי איתו שולמה העסקה.

שרות זה ניתן בעלות של 30 ₪.

במידה ותרצי להחזיר או להחליף את המוצר באמצעות שליח, שלחי לנו הודעת וואטספ או מייל לכתובת istudionoa@gmail.com. במייל צייני את: שמך, מספר הזמנה, מספר טלפון, ואילו פריטים תרצי להחליף או להחזיר. במידה ותרצי להחליף פריט, אנא צייני לאיזה פריט תרצי להחליף.

אנו נדאג להשיב במייל חוזר בתוך 2 ימי עסקים.

שימי לב שניתן להחליף את המוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.

אנו נתאם עבורך שליח שיגיע לאסוף ממך את הפריט ולהגיע עם הפריט החלופי, במידה וציינת פריט חלופי במייל ששלחת לנו, בעלות של 30 ש”ח.

במעמד הקבלה של הפריט החדש, תתבקשי למסור את המוצר המוחלף לשליח (אנא וודאי כי המוצר נמסר עם התווית המקורית, בהתאם לתנאים מעלה, ובצירוף העתק חשבונית קבלה).

במידה ותחליטי לשלוח את הפריט באמצעות שליח מטעמך, הגעת הפריט אלינו תהיה על אחריותך בלבד!

זיכוי כספי על סכום הפריטים אותם רכשת וברצונך להחזיר, יבוצע לכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה העסקה בתוך 14 ימי עסקים ממועד ההחזרה. בסוף תהליך הזיכוי תקבלי אישור למייל על השלמת התהליך.

במידה ותרצי להחזיר או להחליף את המוצר בדרך אחרת שנוחה לך, שלחי לנו מייל לכתובת istudionoa@gmail.com. במייל צייני את: שמך, מספר הזמנה, מספר טלפון, ואילו פריטים תרצי להחליף או להחזיר. במידה ותרצי להחליף פריט, אנא צייני לאיזה פריט תרצי להחליף.

אנו נדאג להשיב במייל חוזר בתוך 2 ימי עסקים.

שימי לב שניתן להחליף מוצר רק במוצר הקיים במלאי במועד ההחלפה.

אם ברצונך לבצע החזרה\החלפה עצמאית מול אחד הסניפים שלנו, נא הגיעי עם המוצר פיזית לחנות ועם העתק החשבונית שלך.

במידה ומדובר בהחזרה, השאירי את הפריט אותו תרצי להחזיר ואנו נשלח לך זיכוי חזרה לאשראי תוך 24 שעות ממועד השארת הפריט.

במידה ומדובר בהחלפה, נא צרי קשר עם שירות הלקוחות לפני הגעתך לחנות, על מנת שנשריין עבורך את הפריט הרצוי להחלפה. שימי לב שבמידה ואינך יוצרת קשר מראש, יש סיכוי שהפריט אותו תרצי להחליף לא יהיה פיזית בחנות (לא כל מה שיש באתר יש בחנויות).

*שימי לב שלא יתקבלו מוצרים ללא טיקט.

*שימי לב שלא יתקבלו מוצרים בסייל לאחר זמני אספקת המשלוח כפי שמצוין למעלה.

בהחזרות או החלפות של פריטים אשר נאספו באיסוף עצמי, מניין הימים להחלפה / החזרה או קבלת זיכוי יספרו מיום קבלת ההודעה על כך שהמשלוח מוכן לאיסוף.

השליחויות מבוצעות על ידי חברת שילוח חיצונית, לכן איננו אחראים על עיכובים הקשורים בחברת השילוח.

לפרטים נוספים קראי את התקנון שלנו.